miercuri, 1 februarie 2012

Pilot

          Una dintre cele mai frumoase zile, plina de neliniste si entuziasm deopotriva este ziua de dinaintea... concediului. Sau cea premergatoare unei excursii, sau unei tabere, in cazul copiilor.
          Din nefericire, de-a lungul copilariei nu am avut parte de multe astfel de zile; la mine vacanta venea cu plecatul la bunici si cu ... plictiseala. Asa ca... atunci cand se iveau ocazii nu ezitam sa ma rog de ai mei si sa le promit orice, numai sa-mi dea voie sa merg intr-o parte sau alta. Desigur, nu toate tentativele erau reusite.
          Lucrurile s-au schimbat acum de cand sunt sunt 'mare';)). Acum, cand nimeni nu-mi poate interzice, astept numai... ocazia. Avand in vedere ca in ultimii 5 ani am vazut destul de multe locuri... m-am gandit sa povestesc si altora despre ele. Poate cine stie... cuiva i se face pofta de a vizita locurile pe care le voi mentiona. Pentru ca avem o tara frumoasa...   Trebuie doar sa ne dorim s-o descoperim.
         .... la drum....!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu